पेन्टिकोस्टल पथको संक्षिप्‍त इतिहास

 






जर्ज तीनोटा
छालहरू दोस्रो

शताब्दी देखे उन्नाइसौं शताब्दी भक्तिपूर्वक जिउने शास्त्र सम्मत विश्वासीहरूले अन्य भाषा बोलेका कुनै पनि ऐतिहासिक प्रमाण छैन। ती शताब्दी अन्य भाषाहरू बोलेका भनिनेहरू घटनाहरू, तर प्रत्येक स्थितिमा अन्य भाषाहरू बोल्ने व्यक्तिहरू चाहाँ झूटा-शिक्षा समूहहरू आबद्ध पाइन्छ। यो लेखको बुँदा #१५ मा पढ्नुहोस्। दोस्रो शताब्दीका मन्टानस देख्नका लागि उन्नाइसौं शताब्दीका एडवर्ड इर्भिंग सम्म मण्डली इंटका “अन्यभाषाहरू” का घटनाहरू जब सकली इसाईमतको अंशको रूपमा स्वीकार पाइन। थप हामी यो ध्यानमा राख्‍‍‍ छ, यो "झूटा-शिक्षा समूह" का एक किसानको विकृत उत्प्रेरित अर्थहीन बकबक बोलेका, शिक्षक अध्याय २ को वास्तविक भाषा न।

छाल #१ - पुरानो पेन्टेकेस्टल पथ

१९०१ मा संयुक्त राज्य अमेरिकाको टोपीका, क्यान्जास्‍स्थित बेथेल बाइबल कलेजमा आगस अजमान (एग्नेस ओज्मान) ले, उनको शब्दमा, "आत्माको बप्तिस्मा" पाए र "अन्य भाषाहरू" मा बोले। अघिल्लो अध्ययन अघि संयुक्त राज्य अमेरिका होलीस् अभियान (पवित्रता आन्दोलन) को अंशको रूपमा बढ्यो। १९०६ मा लस एन्जलस क्यालिफोर्निया स्थिति अजुसा स्ट्रीटमा अन्य भाषाहरू बोल्नुहोस्। ०१ र १९०६ का यी घटनाहरू नै पेन्टेस्टल सम्प्रदायको उदय जो आज संसारमै छन् (असेम्बलिज अफ गड अर्थात् एजी चर्चहरू आदि)।

छाल #२ - नव-पेन्टेकेस्टल पथ वार्म्याटिक जागृति

न्काहीँ नव-क्यारिज्म्याटिक अभियान पनि बोल। केही वरदानहरू, अन्य भाषाहरू, विशेष जोडने अभियानले यो अभियान एकतिर पुरानो क्यारिज्म्या, पेन्टेकेल जस्तै नै नै थियो भने, अर्कोतर्फ साम्प्रदायिक सीमाहरू र बाधकहरूलाई पार गर्न यो अभियानको पहिलो पक्ष थियो।

मा क्यालिफोर्निया स्थिति भ्यान नाइज (भ्यान नुयस) मा एक डेनिस बेनेट (डीनिस बेनेट) रेक्टर सिद्ध सेन्ट मार्क्स नामक एक एपिस्कोपल चर्चमा आधुनिक क्यारिज्म्याटिक अभियानको उदय। मण्डलीमा अन्य भाषाहरूको बोलीको मेरो प्रस्फुटन थियो। टाइम र न्यूजविक पत्रिकाले यसबारे लेखेका छन्। त्यसपछि यो अभियान एपिस्कोपल चर्च र त्यसपछि लुथरनहरू र प्रेस्बिटेरियनहरू सक्रियका बीच आगो झैं सल्कियो।

चाँडै नै यो अभियानले विश्वविद्यालयमा प्रवेश गर्यो।यो पहिलो संयुक्त राज्य अमेरिकाकै न्यू इङ्ल्याण्डमा भयो। १९६२ सालको अक्टोबर महिना येल युनिभर्सीटी (येल विश्वविद्यालय) का इभान्जेलिक इन्टरभार्सीटी क्रिश्चियन फेलोशीपका सदस्यहरूका बीचमा ग्लोसोलालिया (अन्य भाषाहरू) को प्रस्फुटन `भयो। यस नव-पेन्टकेस्टल जागृतिमा एपिस्कोपेलियनहरू, लुथरनहरू, प्रेस्बिटेरियनहरू, मेथोडिस्टहरू र एकजना रोमन क्याथोलिक थिए। पाँचजना चाहिँ फाइ-बेटा-काप्पा (फिटा काप्पा) का सदस्य थिए र कोही चाहँ क्याम्पसमा धार्मिक अगुवा थिए (चाँडै नै साथीलाई "ग्लोसो येलिज" जन्म थालियो)। कारण यो अभियान डार्टम्युथ कलेज (डार्टमाउथ कलेज), स्टानफोर्ड युनिभर्सीटी (स्ट्यानफोर्ड विश्वविद्यालय) र प्रिन्स्टन थिओलजिकल सेमिनरी (प्रिन्सटनलजिकल सेमिनरी) मा फैलियो।

यो महत्व धेरै पनि १९को घटना चाहिँ६७ मा घट्यो। सबै मार्गहरूले रोम नै पुर्‍याउँछ (सबै बाटोहरू रोमतिर जान्छन्) भनाइ नै छ। ईस्टर विदाको अवसरमा, १९६७ सालको बसन्त ऋतुको यामामा नोट्रेडेम (नोट्रे डेम) इलाकामा करिब ३० जना जोशिला क्याथोलिकहरूले "पवित्र आत्माको बप्तिस्मा" पाएका थिए। मा १००-१५० जना व्यक्तिहरू क्या पेन्टेटेल सम्मेलनमा भेला भए। १९६९ को सम्मेलन २५-३० जना पूजाहारीहरू सहित लगभग ४५० जना क्याथोलिक क्यारिज्म्याटिकहरू भेला भए। १९७० मा वृद्धि झनै उल्लेख थियो। झण्डै १,३०० जना जनसंघीय सम्मेलन भेला भए जसमा जस्मा क्याथोलिक पनि थिए । १९७३ मा नोट्रे डेममा १० ओटा देशका क्याथोलिक सहभागीहरू सहित २२,००० क्याथोलिक क्यारिज्म्याटिकहरू भेला भए। १९७४ मा राष्ट्रिय नोट्रे डेम सम्मेलनमा३०, ००० कम्पनीहरु अन्तमा १९७५ मा रोमा आयोजित अन्तराष्ट्रिय सम्मेलन ५० ओटा देशका यात्रुहरू आए जहाँ पोप पावल छैठौं (पोप पल VI) ले यस अभियानप्रति आफ्नो हार्दिक समर्थन जनाएँ। अभियान कवेल रोमन क्याथोलिक चर्चमा मात्र सबै प्रोटेस्टेन्ट सम्प्रदायका आधारमा वृद्धि भइरहेको थियो।

१९७७ को ग्रीष्म यामा क्यान्जास् सीटी क्यारिज्म्याटिक सम्मेलन भयो। पेन्टेकेस्टल अभियानका तीनैओटा उपशाखाको फोर थियो: १) पुरानो पेन्टेस्टलहरू, २) प्रोटेस्टेन्ट क्यारिज्म्याटिकहरू, र ३) क्याथोलिक क्यारिज्म्याटिकहरू। आजको इतिहासमा धेरै धेरै "आत्मा बप्तिस्मा" को शीर्ष सम्मेलनमा यो नै थियो। ५-दिने सम्मेलन झण्डै ५०,००० सहभागी थिए। एक वक्ताले गर्वका साथ पार्टी सम्मेलनलाई इसाईमतको इतिहासको सबैभन्दा धेरै र धेरै धेरै समेट्न स्वागत सम्मेलन (सबै समावेशी विश्वव्यापी सम्मेलन) घोषणा गरियो। सहभागी झण्डै आधा जाति त रोमन क्याथोलिक नै थिए ।

१९७७ मा प्रकाशित एउटा पत्रिका (एपी) को लेखअनुसार त्यसबेला अमेरिकामा ५० लाख पुरानो पेन्टेकोस्टलहरू र ५० लाख नयाँ पेन्टेकोस्टलहरू गरेर जम्मा १ करोड क्यारिज्म्याटिकहरू थिए। तसर्थ यो नयाँ क्यारिज्म्याटिक अभियानको १७ वर्ष (१९६० देखि १९७७) भित्र नै ५० लाखको सङ्ख्यात्मक वृद्धि भयो! आज पनि यो अभियान एकदम जिउँदो र बढ्दो छ यद्यपि १९६० को दशक र १९७० को दशकको शुरुको जत्तिकै वृद्धिदर नहोला। जनवरी ७, १९८३ को क्रिश्चियानिटी टुडे अनुसार असेम्बली अफ गड (पेन्टेकोस्टल) सम्प्रदाय अमेरिकाको सबैभन्दा छिटो वृद्धि भइरहेको सम्प्रदाय हो। त्यसबेला असेम्बली अफ गडमा आबद्धहरूको सङ्ख्या १६ लाख थियो र छिटोछिटो वृद्धि हुँदै थियो।

नयाँ क्यारिज्म्याटिकहरू चरित्रमा अलगपनतावादीहरू धेरै सुधारवादीहरू हुन्। आफ्नो पुराना संरचनाहरूबाट अलग हुने इच्छा। बरु पुरानै मण्डली रहिरहरले आफ्नो व्यक्तित्वद्वारा मण्डली भित्रबाट परिवर्तन गर्नका लागि तापलाई तपलाई जोड्छ। क्यारिज्म्याटिक जागरण (क्यारिज्म्याटिक नवीकरण) यसलाइ भनिन्छ।

छाल #३ चिन्ह चमत्कार अभियान

"तेस्रो छाल" (तेस्रो लहर) सर्वविको प्रथम प्रयोग सी। पिटर वाग्नर (सी. पिटर वाग्नर) द्वारा १९८३ मा प्रकाशित:

ऐतिहासिक रूपमा हामी अब छालमाको बगौं। पवित्र आत्माको कार्यगतिको पहिलो छाल पेन्टेकेस्टल अभियानको रूपमा यस शताब्दीको पारतिर प्ररम्भ भयो। दोस्रो छालहिँ १९५० को दशकमा ठूला सम्प्रदाय हुन गएको क्यारिज्म्याटिक अभियान थियो। ८० को दशकमा म घटना छाल देख्छु जसमा पेन्टिकेस्टलहरू र क्यारिज्म्याटिकहरूले अनुभवित आत्माको अलौकिक कार्यप्रति इभान्जेलिकलहरू अन्य ख्रीष्टियनहरू पनि खुल्ला हुन थाले।झण्डै यो पूरै शताब्दीबाट आएको एउटा कुराको नयाँ छालमा हामी मलाई सम्झन्छौं। [पीटर वाग्नर, "तेस्रो लहर?" पास्टरल नवीकरण, जुलाई-अगस्ट 1983, पृष्ठ 1-5।]

यस अभियानलाई चिन्ह-चमत्कार अभियान (संकेत र आश्चर्य आन्दोलन) र भिन्यार्ड अभियान (दाखबारी आन्दोलन) भनिन्छ। यो द्रुतगतिले विस्तार अभियान हो एक मात्र क्यारिज्म्याटिक तथा गैर‍-क्यारिज्म्याटिक मण्डलीकाहरू खिँच्छन्। अभियान यस्ले "शक्ति प्रचार" ("शक्ति प्रचार") लाई जोडे जसमा सुसमाचारलाई अलौकिक चिन्ह र चमत्कारद्वारा व्याख्या र प्रकटीकरण।

अभियान यसका अग्रजहरू मुख्य तीनजना छन्: १) जन विम्बर (जोन विम्बर), यथार्थ: यसका सबै मध्य व्यक्तित्व अभियान हुन्। हेन्या भिर्ड अर्थात् दाखबारी मण्डली अभियान (दाखबारी चर्च आन्दोलन) का संस्थापक रसे सी।पिटर वाग्नर भाग फुलर सेमिनरी (फुलर सेमिनरी) मा अध्यापन गराए। अध्यापनको शीर्षक थियो “चिन्ह, चमत्कार र मण्डली वृद्धि”। २) सी। पिटर वाग्नर सेमिनरी स्कूल अफ वर्ल्ड मिसन्स्का एक फुल जहाँ जन विम्बर घर अध्यापन गराए। ३) पावल काइन (पल केन) एक प्रभावकारी आधुनिक अगमवक्ता हो जो विलियम ब्रानहम (विलियम ब्रानहम) का चेला जसलाई काइनले “हामरो युगकै अमुल्य ठूला चंगाइ” र “सारा युग गण सबै ठूला अगमवक्ता” नाम दिए। ब्राह्मण ईश्वर भने र त्रिकता सम्बन्धी गलत दृष्टिकोण राख्‍ने एक झूटा अगमवक्ता थिए।

चिन्ह-चमकार अभियान अन्य भाषा बोल्ने तर अन्य भाषाका लागि पेन्टस्टल र क्यारिज्म्याटिक अभियानमा जत्तिकै जोड्नुहोस्। दाखबारी आन्दोलन (दाखबारी आन्दोलन) ले वर्तमानका अगमता चिन्ह शीर्ष समयको सर्वोच्च जोड अभियान अगमवाणीको वरदान चङ्गाइको वरदानलाई।

“पवित्र हाँसो” अभियान (पवित्र हाँसो आन्दोलन)

[टिप्पणी: निम्नखण्ड मिडिया स्पटलाइट, PO Box 290, Redmond, WA 98073 द्वारा प्रकाशित आल्बर्ट जेम्स डेगर (अल्बर्ट जेम्स डेगर) द्वारा लिखित “पवित्र हाँसो” बाट उद्दरण हो।]

माई मण्डलीहरूले आ-आफ्ना सभामा कुनै सामूहिक पालन विधि गरिँनेरह वा पुलपिटबाट प्रचार भइहाल्यो भने आफैले स्फूर्त र यन्त्रित हाँ प्रस्फुटन हुन गइरहेको कुराको खबर निकाल्छ। पयले ती सभा अनियन्त्रित रूपले रुने, हर्षोन्माद बेहोश भाइ कटाइँमा लड्ने, रकुरका भुकाइ वा सिंहका गर्जनको शक्तिका आवाज निकाल्ने खबर पठाइरहेका छन्। कोहीचाड्याँ मात पक्व जँहाजस्तै सीधा हिंड्नै नसने पारले र उता हुत्तिनझ। छोटकरीमा, यी सबलाई “पवित्र हाँसो” भन्नु छ, सही हाँसो नै नै सर्वप्रमुख चरित्रको स्थितिमा छ।

प्रभु येशू वा सल्लाहकारहरूमा कुकुरजस्तै भुक बा सिंहजस्तै गर्ज र जँड्याहाजस्तै हुत्ता वा अनियन्त्रित रूपमा हाँसिद अनुमान गर्न सकिन्न।

“पवित्र हाँसो” को एउटा खुब चर्चित विस्फोटन १९९४ मा टोरोन्टोमा गरिएको थियो। “उपासकहरू हाँसब, रुन, अर्तनादको आवाज निकाल्नु, काँपलाई भुजइँमा लड, र, कटलाई वितृष्णा उत्पन्न गर, एक प्रकारको कोलाहल मच्चाले कार्य गरिरहेका छन् जसको आवाज जङ्गलको र पशुपालन केन्द्रको आवाजको मिसावट सुन। [डायना डोसेट, "परमेश्वर टोरन्टोमा के गर्दै हुनुहुन्छ?" करिश्मा, फेब्रुअरी, १९९५, पृष्ठ २०]

यस “पवित्र हाँसो” अभियानका एक अग्रज रड्नी मोर्गन हावर्ड-ब्राउन (रोडनी मोर्गन हावर्ड-ब्राउन) …दक्षिण अफ्रिका एक हट्टाकट्टा, ६ फुट अग्ला क्यारिज्म्याटिक प्रचारक। ७७९ मा, १८ वर्षको लागमा, गहिरो १९ आत्मिक अनुभवको खोजीमा घण्टौं प्रार्थना गर्दै, परमेश्वरलाई आलोचना दिनुभयो: "तँ यहाँ तल ओर्लेर मलाई छुनुहोस्, नत्र म शीर्ष उक्लेर तपाईंलाई छुन्छु। एक्कासी, सबै उनको शरीरै आगो बलिरहे जस्तै अनुभूति भयो। अनियन्त्रित भई हास्न थाले। त्यसपछि हे रोए र अन्य भाषा बोल्न थाले। “म स्वर्गकै विद्युत स्रोत जोडिन पुगें”, पछिबाट लेखे। “अनि त्यो दिन अरूलाई पनि त्यस्तै जोडिदिने मेरो इच्छा छ। [जुलिया डुइन, "प्रभुको प्रशंसा गर्नुहोस् र नयाँ वाइन पास गर्नुहोस्," करिश्मा, अगस्त, 1994, p.22]

"पवित्र हाँसो" को पछाडि माने यो हो: मण्डलीमा बस्दा किन दुःख र दुःख हुनेछ, किन टाउको दुख दिने? बरु अलिकति रमाइलो किन नगर्ने? मरेका, जीवनरहित, उराठ लाग्दो मण्डलीहरू प्रतिको प्रतिक्रिया हो यो अभियान। मण्डली सभाको पछाडितिर बस एकजनाको हृदयघात एक हास्यव्यङ्ग सुनमा आएको छ। इमर्जेन्सी डाक्टरहरू दृश्यमा आइपुग्दाखेरि आफ्नो व्यक्तित्व बसेका बेन्चामा सबै नै सुत दर्शनले भेटेका चिकित्सकहरूको हृदयघात हुनेछन् र अरू निदा नेतृत्वको बीचमा भिन्नता नै छुट्ट्याउन सकेन। यदि सुतिरहनुको सट्टामा हाँस भने बरु चिकित्सकहरूलाई सहयोग मिल्छ।

“पवित्र हाँसो” को एउटा सभाको उदाहरण:मा श्रोतागणका बीचबाट यहाँ-त्यहाँ लाटोकोसेरो कराएजस्तै एकदुइटा आवाज र हाँसोहरू निस्कन, तरबेला सम्मिलित वातावरणमा समानात्मक शान्त नै हुन्छ। केही समयको शिक्षा पछि, हावर्ड-ब्राउन एक पास्टरलाई खुलासा गर्दछन्, जो गत रात मात्र मानसिक हस्पिटलमा भरिएको हुन सक्छ। रातमा यो पवित्र आत्माको दोब्बर डोस (मात्रा) को प्रतिज्ञा हो हावर्ड-ब्राउन त्यस्ता हातहरू आफ्नो व्यक्तिमाथि राख्छन् र तुरुन्तै व्यक्ति भुइँमा लाड।

त्यसपछि हावर्ड-ब्राउन आफ्नो एउटा खुट्टालाई त्यस व्यक्तिको पेट उठाएर राख्छ र अब सदाका लागि बदली अरूलाई भनी घोषणा गर्छ। त्यहाँ, "किन उसको शीर्ष खुट्टा राख्नुभयो?" “उसमाथि हात राख्‍न मलाई निउर मन नलागेकोले। श्रोतागणबाट हाँसोको विस्फोटन हुन्छ र यो घटना पछि सबै कुराले गति लिन थाल्छ। त्यो व्यक्ति उच्च निउरेहेँ भन्छन्, “बढाइ; तिम्रो भुँडीको फोका निस्कन दिनु। ती व्यक्ति अलिक बेसी हाँस। "अझ!" हे झन् बेसरी हाँसव। "अझ!" उस प्रेम बेसरी हाँस्न प्रयास "अझ!" हे बलिसी हसन थालव जसको आवाज क्वाँक क्वाँक समान हाँसो सुन्नुहोस्। "अझ!" आफ्ना खुट्टाहरू झ्वाट्ट शीर्ष लग्ग र साइकल चलाएजस्तै चलेको व्यक्तिले हाँस, “हू! हू! हु!" हावर्ड-ब्राउन बत, “यसलाई भनिन्छ पवित्र आत्माको कसरत।”

यस्तै खाले कुरा अरू व्यक्तिहरू पनि भइरहेका छन्। उदाहरणका लागि, हावर्ड-ब्राउन एकजनालाई उसको खुट्टामा लात हान् भन्छन्, “तिम्रो भुन्डी बाहिरी फुटेर आउनुहोस्! प्रार्थना गर्न छोड्नुहोस्, आनन्दलाई फुटेर निस्कन दिनुहोस्", आदि।

हावर्ड-ब्राउन प्रेरित २ मा पत्रुसलाई उद्धरण भावना: “तपाईहरूले मातेका पन्न्…” खोजको बेन्चका एक महिलालाई आफ्नो हात राख्‍ने फलस्वरूपले छारे जस्तै हातहरू हल्लै पटक पटक चिल्लिन्। यिनीचाहिँ एक पास्टरका पत्‍नी हुन् भनी बताउँछन्।

उसले फेरि दोहोर्‍यँ, “तपाईहरूले सोचभएझैं यिनीहरू मातेका पन्न्…”, र त्यसपछि झन्डाको प्रदर्शनी: बेन्चमा बसिरहेकै बेला एकजना व्यक्तिले आफ्नो ट्याउको वाट्टको पछि खुल्तिर लग रट्टाले हावामा लात हान बेसरी हास। एक्कासि हे आफ्नो आसनबाट फुत्त निस्कन र रेलगाडी जस्तै गरीब साँघुरो घेरामा घुम्न थाल। पछि हे हावर्ड-ब्राउनतिर फर्कन, एक खुट्टाले सेल्तिर लात हान र प्ल्यात्त भुइँमा लडव। अर्कोचाहिँ आफ्नो आसन फुत्त निस्कन, उही रेलकै तमाशा देख, जथाभावी हात चल्ने र भुइँमा पछार देख्न। एकछिन पछि पहिलो व्यक्ति उठ्यो र आफ्नो अनुहारमा जहाको मुस्कान देखी मात पार्थी जस्तै गरि उताउता हिँड थालव, हा-ब्राउनलाई सलाम ठोक्क र ढाया आफ्नो आसनमा बस्यो। यो सबको व्याख्या प्रस्टै देखियो तर हावर्ड-ब्राउन र दर्शकहरूले दबाब बेसरी मजा लिन्छन्।

बाटो साँझभरिहरू जस्तै प्रकारले अगाडि बढि। हावर्ड-ब्राउन स्वलाई क्यारिज्म्याटिक जोशको “नयाँ मद्य” बाँड्ने “होली गोस्ट बार्टेन्डर” (पवित्र आत्मा पिल प्रदान भट्टी-मालिक) भनी जनाउन रुच। भौतिक किमले मात लाग्न सक्छ भने आत्मिक किमले पनि मात लाग्न सक्छ। मानिसहरूलाई आत्मिक मात दिनु भएको छ।

एक पटक हावर्ड-ब्राउनले भने: “एक रात म नरकाको प्रचार गर, र हाँसै-हाँसोले पुरै भरियो। नरक पार्टी हो, म जिती बीचमा बेसी हाँसे। [कलवरी कन्टेरमा रिपोर्ट, c/o Calvary Baptist Church, 1800 Sparkman Dr., Huntsville, Al 35816] मुक्तिको प्रत्येक व्यक्तिले नरक विषयले पनि हाँस्नेबित्ने कुरा आवश्यक छ।

यी सभाहरू परमेश्वरको वचनबाट साँचो शिक्षा कमै सिकाइन्छ। र सिकाउने काम भने पनि त्यसलाई हाँसोले बीचमै काट्यो। एकजना क्यारिज्म्याटिकले भने, “श्रोतागणको मेरो जमात नै कम्पन छुट्ने गरीबी हाँस्ने कामले लेखक पुलपिलबाट भनिएको जुनसुकै कुरालाई पनि असाधारण तुल्याइद तुल्याइद कुरा

म्ं

• साझेदारी नीति

बाइबल कि सपना-दर्शन (योएल २)



शङ्कान। [कलवरी कन्टेरमा रिपोर्ट, c/o Calvary Baptist Church, 1800 Sparkman Dr., Huntsville, Al 35816] साइटिय मण्डलीको विचार गर्नुहोस्। परमेश्वरको वचन मेरो प्रचार पाँच-पाँच मीनेटमा मानिसहरूलाई नियन्त्रण गर्न र चर्को गरीब हो भने सिक्ने काम गर्न सक्तैन? सर्कस जस्तै वातावरणमा पनि कुनै पनि सिक्ने काम हुन सक्छ र?

सबै कुराहरू शिष्टतापूर्वक र क्रम अनुसार गरिऊन् ईश्वरको वचन छ। महिला र पुरष भुइँ पछारि, मातसे उदाहरण, लाकोरो र पशु आवाज निकाल्नु निश्चय पनि ईश्वरको सभालाई सुहदानी व्यवहारपूर्ण व्यवहार (पि दाँज १ तिमोथी ३:१५)। “पवित्र हाँसो” अपवित्र मात्र उपयोग परमेश्वरको नियम क्रमलाई अलमल्य र त्यसको विरोध।

Comments

Popular posts from this blog

अन्य भाषा

परिचय